Palvelumuotoilun osaamista Tampereelta kaikkialle Suomeen

Yhteystiedot

Palvelumuotoilun avulla kehitetään asiakaskokemusta ja liiketoimintaa. Stima kouluttaa palvelumuotoilun osaajia Tampereella ja muualla Suomessa.

Erottaudu palvelumuotoilun avulla

Palvelumuotoilu on keino erottautua. Organisaatiollasi on mahdollisuus päästä palvelumuotoilun kautta alasi aallonharjalle. 

Palvelumuotoilun avulla pyritään ymmärtämään, miltä palvelu näyttää asiakkaan silmin. Mikä palvelussa on hyvää ja mikä siinä on huonoa? Tämän koulutuksen avulla saat työkaluja palvelujen kehittämiseen, jolloin myös organisaation toiminnasta tulee kannattavaa.

Koulutuksessa tarkastelemme palvelukehitystä yhtä aikaa sekä asiakaskokemuksen että organisaation tavoitteiden valossa.

Koulutuksen sisältö

Koulutuksia pidetään joko kaikille avoimina koulutuksina tai organisaatiolle räätälöitynä koulutuksina. Koulutuksen sisältöön voi kuulua seuraavanlaisia asioita:

  • Mitä palvelumuotoilu on?

  • Esimerkkejä palvelumuotoilusta

  • Asiakasnäkökulman ymmärtäminen

  • Palvelumuotoilu prosessina

  • Palvelumuotoilun menetelmiä ja työvälineitä

  • Tunnelman merkitys palvelumuotoilun onnistumiseen

  • Kehittämistehtävä organisaatiolle.

Yhteydenottokuvake

Kun haluat tuotteesi tai palvelusi erottuvan muista, kysy lisää tarjoamistamme palvelumuotoilun koulutuksista Tampereella ja muualla Suomessa!

Yhteydenottoon